Boldogság tréning, konyha, Bátor tábor

András, hű olvasóm, még élek. 😉 Erősen túlterhelten, mégis egyre jobban. Kedden végre befejeztük Palpatin kollégával életünk első EU-s pályázatának megírását. Fantasztikus érzés! 🙂 No de van még munka bőven.

És persze van élet a munkán túl is! 😉

Boldogság tréning: Egy ilyen elnevezésű programmal töltöttem a március 1.-ém. Egy kineziológus hölgy tartotta, akit nagyra tartok. És hogy miért mentem oda? Azért mert saját boldogság forrásaim kezdtek lemerülni vagy legalábbis elérhetetlenné válni. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy egy olyan ártatlan kérdésre: “Miért mentem oda, mit várok ettől a naptól?” hiába próbáltam tőmondatokban, leegyeszerűsítve válaszolni, mégis elbőgtem magam. Másik 12 ember előtt!!! Ez a reakcióm meg is döbbentett, kissé nehezen is másztam ki ebből a hangulatból utána, de amikor sikerült nagyon jól éreztem magam. Sok érdekes és értékes embert ismertem meg, remélem találkozom még velük. És azt is megkaptam amiért mentem, ami igen meglepő volt, mert egész más formában, mint reméltem. Azt hittem, hogy energiával feltöltve, boldogan fogok kijönni, madarat lehet majd fogatni velem és ez az állapot kitart majd pár hétig. Aztán meg majd feltöltődök újra valahogy. Ehelyett furcsa melankóliában, szinte üresen léptem ki az ajtón és jó időbe beletelt mire rájöttem, hogy sokkal értékesebb dolgot kaptam, mint reméltem. Mintha kitörölték volna belőlem a fáradtságot, a kétségbeesést, a kételyt. Nyugalmat, ürességet, tiszta lapot kaptam. Nem boldogságot, hanem a lehetőséget, a képességet, hogy boldoggá tegyem magam. Megszűntették a félelmem és a görcsös pánikom és most újra el tudom érni a saját erőforrásaim. Mert vannak, friss, zamatos, bőséges vizű forrásaim, amik körül most lebontottáka kerítést. Köszönöm!

Konyha:  85%-ig kész a konyhabútorunk. Tegnap meghozták. Már a helyén áll, de még nincs a munkalap rögzítve és hiányzik a mosogatótálca is. De már tudunk sütni – főzni! Hónapok óta először!! A Kedves mennyei sültkrumplit sütött, tepsiben, épp csak kikenve a tepsi oldalát olajjal, kívül aranybarna-ropogós, belül puha, ízletes, nyamm.

Bátor tábor:  Míg a férjem a vacsit készítette, én végre megválaszoltam a kérdéseket és jelentkeztem önkéntesnek a Bátor táborba. Játszó cimbora leszek! Na persze ez még messze nem biztos, nagyon sokan jelentkeznek és komoly válogatás van, de én drukkolok magamnak. 🙂  Oh elnézést, azt sem tudod, mi az a Bátor tábor? Daganatos, diabéteszes és JIA-s (vmi izületi gyulladás) gyerekeket nyaraltatnak ingyenesen terápias céllal. A gyerekek foglalkoztatására, segítésére önkénteseket keresnek, hiszen legalább ugyanannyi felnőtt kell a táborba, mint amennyi gyerek van. Szeretnék idén én is közéjük kerülni.

Reklámok

5 hozzászólás to “Boldogság tréning, konyha, Bátor tábor”

  1. andrás Says:

    Veszprémben nincs boldogság tréning? Elmennék.
    A Bátor Táborban nekem is szokott önkénteskedni egy ismerősöm, ha érdekel, mesélek róla, hátha találkoztok. (Ne érts félre, nem akarlak összehozni vele, csak érdekes a helyzet. 🙂 )

  2. andrás Says:

    A boldogság tréning önbizalmat is ad? Rám férne… 🙂

  3. Emedrol Says:

    Én részese voltama bátor tábornak mint gyerek, igazi álom ott lennia kórházjárás után 😀

  4. Maje Andi Says:

    nekem a kis fiam bátorkodott a diabeteses táborba. kicserélve kaptuk vissza, Köszönöm azoknak akik ennek a részesei voltak.

  5. andrás Says:

    Én is megtaláltam a boldogságot. Minden gondom megoldható, leírtam a blogomban: http://mesekrolam.blospot.com Kivéve egyet. Az még nem akar megoldódni. (A megoldások az Ultimátum című mai bejegyzésben vannak, a fennmaradó probléma az Újrakezdés című bejegyzésben van, ami csak a megjegyzésekkel együtt teljes.) Tudom, hogy ez itt nem a reklám helye, nyugodtan törölheted is, ha akarod (ha itt hagyod, az persze még jobb), csak szerettem volna minél több emberrel megosztani a jó hírt, minél több helyen reklámozni a blogot, és szeretném, ha te is elolvasnád legalább egyszer a blogomat, ha már én is olvasom a tiédet. 🙂


Vélemény, hozzászólás?

